"Nie, nie zażywam narkotyków, zażywam książki"
Ingeborg Bachmann

piątek, 3 lutego 2012

A w TV, do obejrzenia...

Mały przegląd propozycji telewizyjnych. Jakoś mi się ten tydzień ładnie przedstawia.


Z góry przepraszam wszystkich nie posiadających telewizora:)


TVP KULTURA

PIĄTEK:

22.00   Tygodnik kulturalny




SOBOTA:

15.50 Rozmowy z uśmiechem Jeremi Przybora i Jerzy Wasowski





20.20 Izraelski film "Ajami" koniecznie!





NIEDZIELA:

12.20 film "Drzewo cytrynowe" także Izrael w koprodukcji z Francją i Niemcami.





20.20 "Pokój z widokiem" reż: J. Ivory





WTOREK

14.40 "Misja" R. Joffe-ale o takiej godzinie?





20.20 Teatr Tv
 "Zmierzch bogów" sztuka o upadku rodu niemieckiego  Von Essenbeków. Występują Mirosław Baka, Dorota Kolak, gościnnie Mariusz Bonaszewski





ŚRODA

17.10 "Korespondent Bryan"-dokument





CZWARTEK

17.10 "Ballady mordercze" 19 Przegląd Piosenki Aktorskiej





PIĄTEK (10.02)



20.20 "Blask"





NIEDZIELA



17.10 Niedziela z Mają Ostaszewską


17.40 "Patrzę na Ciebie Marysiu"
19.35 "Prymas-trzy lata z tysiąclecia"
21.20 "Chciałam ci tylko powiedzieć".



TELEWIZJA POLSKA



PONIEDZIAŁEK- Jedynka

20.20 Teatr tv "Komedia romantyczna" spektakl z 2010 roku w reżyserii Tomczyka z Andrzejem Zielińskim i Urszulą Grabowską.





CZWARTEK-Dwójka



KOCHAM KINO- 21.40 "Sekret jej oczu"


PIĄTEK-Jedynka


10.25 "Wojna domowa" odcinek "Trójka klasowa"

10.50 "Wojna domowa" odcinek "Polski joga"





Tylko dlaczego o takiej porze?

SOBOTA-Jedynka



13.35 Weekendowy Magazyn Filmowy




NIEDZIELA-Dwójka


21.10 "Głęboka woda" serial






22.05 Magazyn Kocham Kino


22.30 WOK Wszystko o Kulturze


ALE KINO


PIĄTEK


0.10 "Na skróty" reż: R. Altman


SOBOTA


20.10 "Moje wielkie greckie wesele" reż: J. Zwik






NIEDZIELA 

21.55 Kino mówi: "Irina Palm" reż: S. Garbarski (powtórka z czwartku)


PONIEDZIAŁEK


22.10 "Magnolia" reż: P.T Anderson






WTOREK


18.10 "Skarb" reż: L. Buczkowski-KONIECZNIE!






21.50 "Bańka mydlana" reż: E. Fox (Izrael)






ŚRODA


20.10 "The Killing" serial






CZWARTEK


20.10 Kino mówi- "Klimaty" reż: N.B Ceylan






PIĄTEK


13.55 ostatni seans "Pożegnania" reż: Y. Takita






18.00 Kino mówi- "Służąca" reż: S. Silva


20.10 Premiera- "Powrót do Brideshead" reż: J. Jarold (plus niedziela 14.40-powtórka)






NIEDZIELA


12.25 Ale krótkie- zwycięzcy Festiwalu w Berlinie-blok filmów krótkometrażowych.



KINO POLSKA





PIĄTEK (4/11.02)

21.45 "Boża podszewka" część druga






SOBOTA


9.35 "Wojna domowa" dwa odcinki


NIEDZIELA


13.00 "Wojna domowa" dwa odcinki


CZWARTEK


19.05 "Przeprowadzki" odc 1




TVNy, Polsaty i inne sobie daruje. Może się tam coś kryje godnego uwagi, ale nie mam siły już grzebać i sprawdzać. Zimno okrutnie, a poza tym ręce mi odmawiają po dzisiejszej jodze (drugi raz)posłuszeństwa. Się przeciążyły biedactwa:)




Miłego wieczorku piątkowego:)



15 komentarzy:

  1. "Chciałam Ci tylko powiedzieć" bardzo mi się podobało, zresztą nie tylko to, znalazłam tu więcej moich ulubionych sztuk.

    P.S. Zrobiłam fotę Zbigniewowi, może Teodor chciałby poznać?:D

    OdpowiedzUsuń
  2. M
    Tak, tak koniecznie! Teodor bardzo chcę poznać Zbigniewa! prześlij mi na mojego starego maila (muszę sobie założyć taki blogowy i umieścić na stronie)

    piesikpat@o2.pl

    Czekamy z Teosiem na przybycie wirtualne Zbigniewa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech... a ja mam tylko 1 i 2... No, ale poleci Wzgórze Nadziei, teatr i Kocham kino:)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo dziekuje za ten "skrot"
    pokolny bije
    pozdrawiam ciepluchno

    OdpowiedzUsuń
  5. O dzięki Ci wielkie za namiary na ciekawe filmy. Telewizor co prawda jest stoi ale używam go głównie do oglądania filmów z lapka;> A często przegapiam to co ciekawego leci w tv. Tak wiec po stokroć dzięki, bo znalazłam parę super ciekawych pozycji, których nie chcę przegapić.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajny przegląd
    Miałam dzisiaj w reku gazetę telewizyjną, a kilka rzeczy "przeoczyłam"
    Dzięki !

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja nie mam telewizora w domu:( Postanowiliśmy z mężem się nie rozpraszać filmami, skoro mamy tak wiele wspaniałych książek, ale czasami żałujemy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. AGATA ADELAJDA-
    No tak tylko z jedynką i dwójką trochę ciężko. Najwięcej dobrego jest na TVP Kultura. Jest nie do pobicia, ale jak mówisz na jedynce i dwójce też się trafi jakaś perełka. Patrz ja przegapiłam Wzgórze Nadziei!

    MCDULKA-
    Bardzo proszę, byle tylko nie uleciało. Ja sobie nastawiłam przypominacz na jutrzejsze Drzewo cytrynowe, bo na bank zapomnę. Już raz przegapiłam. Drugi raz nie odpuszczę:)

    KAROLKA-
    Również proszę bardzo. Cała przyjemność po mojej stronie:) A można wiedzieć, które pozycję Cię najbardziej zainteresowały?

    KALINA-
    Ja szukałam poprzez internet, po kolejnych programach. Myślę, że jakbym miała przed sobą gazetę to wszystko by mi się zlało:)

    KOLMANKA-
    Czasem żałuje, że mam tv. Straszny pożeracz czasu. Od jakiegoś czasu się teraz pilnuję, żeby oglądać tylko wybrane pozycję. Strasznie byłby mi smutno bez TVP Kultura:)

    OdpowiedzUsuń
  9. No tak, już coś wypatrzyłam się ucieszyłam, ale doczytałam, że na Ale Kino i zrzedła mi mina, bo nie mam takiego kanału, Kino Polska też nie. Kultura- owszem, ale przy dziecku to niezbyt się da skupić na filmie, więc niestety, albo coś nie wymagającego dużej uwagi ("śniadaniowa", seriale, zwierzęta itp), albo nic.
    Jutro może bym i wlączyła to "Drzewo" ale pewinie przegapię, albo się zagadam, albo co, bo "szwagrostwo" jest ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak przy małym człowieczku, to dłuższa forma odpada:( A jutro, nastaw sobie budzik i wypraw szwagrostwo na dłuugi spacer i niechaj zabiorą ze sobą i dziecię Twe:)

      Usuń
  10. Drzewo cytrynowe, Pokój z widokiem, Magnolia. Te filmy muszę zobaczyć. Przegapiłam wczorajszy Blask. Kiedyś go oglądałam. Poruszający, magiczny film. Magnolie też oglądałam ale chętnie do nich wrócę:)
    No i "Sekret jej oczu" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blask będzie emitowany w przyszły piątek 10 lutego, więc jeszcze nic straconego!:)

      Usuń
  11. passez sur ce site Web Vérifiez ceci Site connexe réplique louis vuitton vous pouvez vérifier ici réplique dolabuy

    OdpowiedzUsuń