"Nie, nie zażywam narkotyków, zażywam książki"
Ingeborg Bachmann

czwartek, 23 lutego 2012

Zilafka powędruje do...:))

Zilafka dzielnie i cierpliwie oczekiwała momentu losowania. Bardzo była ciekawa u kogo zamieszka, w którą część kraju ją poniesie, a może poza jego granicę? Kto wie?
Losowanie przebiegało tak:





Zdjęcia i udźwiękowienie: pan mąż
Scenariusz i reżyseria: pani żona:)

UWAGA!
Zanim Teodor wycelował noskiem w karteczkę zamknął oczy...to znaczy ja je zamknęłam:)

W celu upiększenia planu filmowego został zakupiony piękny, puchaty, pomarańczowy dywan hihi

SZCZĘŚLIWEJ DROGI ZILAFKO! PRZYNOŚ WIELE RADOŚCI I CIEPŁA SWOJEJ NOWEJ PANI:)


pa, pa:)


P.S 1. W tej właśnie oto chwili na Tvp Kultura 32 Przegląd Piosenki Aktorskiej Wrocław 2011- okropne:(


P.S 2. Bracia Teodora (a trzeba Wam wiedzieć, że póki co dwóch się ujawniło) mogą zobaczyć krewniaka w ruchu, a nie jak dotychczas tylko na zdjęciach:))


Rany! Jestem szurnięta:)

13 komentarzy:

  1. Gratuluję Mag:)
    Oj, pięknie to zrobiliście! Szkoda, że operatorowi kamery nie drgnęła ręka i nie skierował sprzętu odrobinkę w górę. Biorąc pod uwagę zakup okolicznościowego dywanu, można powiedzieć, że urodzinki były huczne. Pełna gala. Serdeczności:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ręka miała nie drżeć i nie drżała:)A dywanik był już planowany od bardzo dawna, tylko ciągle coś. Aż tu nagle decyzja zapadła:)
      Pozdrawiam ciepło.

      Usuń
  2. Jaki cudny filmik! Aż się uśmiechnęłam :))) Dywanik ślicznosci! Podoba mi się bardzo:)
    Gratulacje dla Mag:)
    pozdrawiam cieplo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jak spoglądam na filmik jest mi wesoło. Ale bez Teodora ani rusz. To prawdziwa gwiazda:)

      Usuń
  3. O jaaaaaa, ale się uśmiałam- na zdjęciu nie było widać,że Teodor jest taki duży :)
    Ale fajoskoooo- Zilafka będzie kochana i rozpieszczana :) Dziękuję bardzo :)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teodor jest dorodnym szczurkiem. A zilafka już się nie może doczekać nowego domu, tylko póki co nie wie jeszcze gdzie ma jechać:)

      Usuń
  4. Ladies and Gentemen! The Oscar goes to...... Teodor, Papryczka i Mąż! Świetne z Was trio filmowe!
    Normalnie Was uwielbiam, jesteście niesamowici ;-)
    Kurczę, jakie Ty masz ładne dłonie... a Zilafce będzie dobrze u Mag, pasują do siebie, uważam ;-)
    Gratuluję dywanu i w ogóle ;-)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja najchętniej bym nakupowała zilafek tyle ile trzeba, żeby do każdej z Was pojechała jedna. Ale cóż trzeba było się powstrzymać:)
      A dłonie to ja faktycznie mam ładne i bardzo je lubię. Mogłabym wymienić resztę, ale dłoni za żadne skarby. Ale jest jedno ale, one tak ładnie wyglądają jak są długie paznokcie, jak mam krótkie (bo w końcu się kiedyś łamią) to one wyglądają jak dłonie dziecka:)
      Bardzo dziękuje za komplement:)

      Usuń
  5. Aaa, widać, że Teodor ma parcie na szkło ;) Szkoda byłoby tego nie wykorzystać, więc czekamy na kolejne filmiki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak ma parcie szczur jeden, się wtryniał w kadr cały czas. Ale trzeba mu oddać honor, że gdyby nie on, to byłoby kiepsko:)
      A kolejne filmiki? kto wie?:)

      Usuń
  6. Ja też zauważyłam ładne dłonie Twoje Papryczko.
    Kurczę, tak zazdroszczę Mag, że normalnie nie mogę się zmusić, żeby jej pogratulować. Oj tam, żartuję, pewnie, że gratuluję.
    Pozdrawiam filmowców, aktorów, animatorów i szczęściarzy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasiu dziękuje za komplement:) Też je (dłonie) bardzo lubię.
    Pozdrowienia przyjmują wszyscy wymienieni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Brawo! Film super! Teodor to gwiazda duzego formatu. Moja bokråtta umarlaby z zazdrosci gdyby zobaczyla ten film ;P
    Mag gratuluje:)

    OdpowiedzUsuń